Priluka



KNJIGA ŠESTA - 62. poglavlje
 
Kraljica neba pripovijeda zaručnici kako joj je anđeo nagovijestio vrijeme kad će se morati rastati od ovog svijeta kako bi tijelom bila uznesena na nebo. Djevica također propovijeda i način njezine smrti i razmatranja u kojem su bile misli njezine duše za vrijeme njezine smrti, također i neke velike stvari koje su se događale onda i u vrijeme kad je tijelom uznesena na nebo.

Majka reče: „Kad sam jednog dana nakon što je protekao niz godina od uzašašća moga Sina na nebo bila mučena od želje da dođem svojem Sinu, ugledala sam sjajnog anđela kojeg sam vidjela već prije i koji mi reče: 'Tvoj Sin, koji je naš Gospodin i Bog, poslao me da Ti javim kako je sada vrijeme da tijelom dođeš Njemu da primiš pripremljenu krunu.' Ja mu odgovorih: 'Poznaješ li dan ili sat kad ću se rastati od ovog svijeta?' 'Doći će', odgovori anđeo, 'prijatelji Tvoga Sina koji će pokopati Tvoje tijelo.' Nakon ovog razgovora anđeo je nestao i ja sam se pripremala za svoj odlazak tako što prema svojoj navici posjetila sva mjesta na kojima je moj Sin patio; i kad je jednog dana moj duh bio uzet u divljenju božanskoj ljubavi, moja duša je sama u razmatranju bila ispunjena takvim klicanjem, da sam je jedva mogla držati i u tom razmatranju je moja duša odvojena od tijela. Što i kako slavno je moja duša sada gledala i kojom časti su je Otac, Sin i Duh Sveti častili, od kolikog mnoštva anđela je bila uzdignuta si ne možeš ni zamisliti niti ću ti reći prije nego što se tvoja duša i tvoje tijelo odvoje iako sam ti nešto od toga svega pokazala u dnevnoj molitvi koju ti je moj Sin dao; oni pak koji su onda bili sa mnom u kući kad sam predala duh su iz neobičnog svjetla prepoznali koje su mi se onda božanske stvari dogodile. 
Potom su od Boga dovedeni prijatelji moga Sina pokopali moje tijelo u dolini Jozafat. S njima su bili kao sunčeve zrake bezbrojni anđeli, zli se duhovi međutim nisu usudili približiti. Moje je tijelo ležalo petnaest dana pokopano u zemlji, potom je uzneseno na nebo od mnoštva anđela. 
Ovo vrijeme nije bez velike tajne jer sa sedmim satom će biti ispunjeno uskrsnuće tijela, a s osmim blaženstvo duša i tijela. 
Prvi sat je bio od početka svijeta do vremena kad je po Mojsiju dan zakon. 
Drugi, od Mojsija do utjelovljenja moga Sina. 
Treći, kad je moj Sin ustanovio krštenje i ublažio tvrdoću zakona. 
Četvrti, kad sam propovijedao riječ i osnaživao je djelom. 
Peti, kad je moj Sin htio patiti i umrijeti, kad je uskrsnuo od mrtvih i svoje uskrsnuće očvrsnuo sigurnim dokazima. 
Šesti, kad je uzašao na nebo i poslao Duha Svetoga. 
Sedmi, kad će doći suditi i svi će uskrsnuti sa svojim tijelima i doći na sud. 
Osmi, kad će se sve što je bilo obećano i prorečeno ispuniti; i onda će biti savršeno blaženstvo, Boga će se vidjeti u njegovoj slavi i sveti će sjajiti kao sunce i neće više biti boli.“

Categories: