Priluka

KRATKI PUT KRIŽA 
kakav koriste Oci franjevci na svojim misijama

 
  I. postaja 

Isus osuđen na smrt
 
 
 
 O Isuse! Tako krotak i strpljiv, nauči me podnošenju kušnji.

  II. postaja 

Isus nosi svoj križ
 
 
 
 Moj Isuse, ovaj bi Križ trebao biti moj, a ne tvoj; moji grijesi su te razapeli.

  III. postaja 

Naš Gospodim pada prvi put
 
 
 
 O Isuse! Po ovom prvom padu, ne dopusti da ikada padnem u smrtni grijeh.

  IV. postaja 

Isus susreće svoju majku
 
 
 
 O Isuse! Neka mi nikakva ljudska veza, ma koliko god draga bila, ne priječi da slijedim put križa.

  V. postaja 

Šimun Cirenac pomaže Isusu nositi križ
 
 
 
 Šimun ti je pomogao protiv svoje volje; daj da ja strpljivo podnosim sve za tebe.

  VI. postaja 

Veronika otire Isusovo lice
 
 
 
 O Isuse! Ti si upečatio svoje presveto lice na Veronikin rubac; upečati ga neizbrisivo i u moje srcce.

  VII. postaja 

Drugi Isusov pad
 
 
 
 Po svom drugom padu, sačuvaj me, dragi Gospodine, od ponovnog pada u grijeh.

  VIII. postaja 

Isus tješi jeruzalemske žene
 
 
 
 Moja bi najveća utjeha bila čuti te kako kažeš: "Oprošteni su ti mnogi grijesi, jer si mnogo ljubio."

  IX. postaja 

Treći Isusov pad
 
 
 
 O Isuse! Kad se umorim od dugog životnog puta, budi moja snaga i moja ustrajnost.

  X. postaja 

Isus svučen iz svoje odjeće
 
 
 
 Moja duša je lišena haljine nevinosti; odjeni me, dragi Isuse, haljinom pokore i skrušenosti.

  XI. postaja 

Isus prikovan na križ
 
 
 
 Ti si oprostio svojim neprijateljima; Bože moj, nauči me da oprostim uvrede i da ih ZABORAVIM.

  XII. postaja 

Isus umire na križu
 
 
 
 Ti umireš, dragi Isuse, ali tvoje Presveto Srce još uvijek kuca s ljubavlju za tvoju grješnu djecu.

  XIII. postaja 

Isus skinut s križa
 
 
 
 Primi me u svoje ruke, o žalosna Majko; i izmoli mi savršeno pokajanje za moje grijehe.

  XIV. postaja 

Isus položen u grob
 
 
 
 Kad te primim u svoje srce u svetoj pričesti, o Isuse, učini ga dostojnim boravištem za tvoje presveto Tijelo. Amen.
 
"Isuse, Marijo, ljubim vas! Spasite duše!"

(Slike s križnog puta na brdu Križevac u Međugorju)

Categories: