Priluka


KNJIGA ŠESTA - 60. poglavlje

Marija je rekla zaručnici da Jeronim nije sumnjao u uznesenje njezina tijela na nebo. No budući da Bog nije javno obznanio istinu, radije je htio pobožno sumnjati; zato je u svojim pismima pisao da ne zna. Ovdje Djevica dodaje ponešto na Jeronimovu hvalu.

Majka reče zaručnici: „Što ti je to ovaj kritički magistar rekao da se poslanica mojeg Jeronima u kojem isti govori o mojem uznesenju na nebo ne bi trebala čitati u crkvi jer mu se čini da se iz nje vidi da je Jeronim sumnjao u moje uznesenje time što je rekao da ne zna jesam li ili nisam tijelom uznesena na nebo niti tko me pokopao? Na to ja, Majka Božja, odgovaram magistru da Jeronim nije sumnjao u moje uznesenje, već budući da Bog nije javno otkrio tu istinu, Jeronim je radije pobožno sumnjao umjesto da tvrdi nešto neobjavljeno od Boga. No sjeti se, kćeri, što sam ti prije rekla da je Jeronim bio prijatelj udovica, sljedbenik savršenih redovnika i branitelj istine, on ti je zavrijedio molitvu kojom si me pozdravila. Tome sad pridodajem da je Jeronim bio poslušna truba kroz koju je govorio Duh Sveti i jedna od vatri koje je na Pedesetnicu zapalo plamen koji je došao nad apostole i mene. Zato su sretni oni koju slušaju ovu trubu i slijede je.“

Categories: