Priluka


KNJIGA ŠESTA - 55. poglavlje

Majka Božja kaže kako s pravom može biti nazvan zlatnim onaj sat kad je začeta od svojih roditelja koji su bili djelatni više iz poslušnosti nego vlastitom voljom i pri čemu je Božja ljubav bila djelotvornija od požude tijela. Sam Bog je htio da način njezina začeća ne bude odmah poznat svima sve dok istina ne bude jasna u unaprijed određeno vrijeme.

Majka Božja reče: „Kad su moj otac i moja majka bračno sastali, to su učinili više iz poslušnosti nego zbog volje i Božja ljubav je ovdje bila djelatnija od požude tijela. Jer sat u kojem sam bila začeta može s pravom biti nazvan zlatnim i dragocjenim jer dok se drugi bračni drugovi sastaju iz požude tijela, moji roditelji su se sastali iz poslušnosti i na Božju zapovijed. Zato je moje začeće zlatni sat jer to je bio početak spasenja svih i mrak kao da je pohitao u svjetlo. Bog je u svojem djelu htio učiniti nešto posebno skriveno od svijeta kao što je učinio suhoj grani koja je procvjetala. Ali znaj da moje začeće nije bilo svima poznato jer Bog je htio da kao što je pisanom zakonu prethodio prirodan i slobodan odabir dobra i zla i tek nakon toga je morao slijediti pisani zakon koji je trebao ograničiti sve neuređene nagone, tako se Bogu svidjelo da i njegovi prijatelji imaju pobožnu sumnju u moje začeće, ali svaki treba pokazati svoju revnost sve dok istina ne postane jasna u unaprijed određeno vrijeme.“

Categories: