Priluka


PETNAEST TAJNIH MUČENJA NANESENIH NAŠEM GOSPODINU U NOĆI IZMEĐU
VELIKOG ČETVRTKA I PETKA



Blažena Marija Magdalena, redovnica franjevačkog reda svete Klare Asiške živjela je u Rimu u 18. stoljeću. Ona je žarko željela znati nešto o tajnim mukama nanesenim našemu Gospodinu u noći koja je prethodila Njegovoj smrti.



Gospodin se ukaza toj redovnici i objavi joj petnaest tajnih mučenja što su mu ih nanijeli između ponoći i zore u tamnici što se nalazila ispod Kajfina sudišta.









Tajna mučenja našega Gospodina Isusa Krista


Govori Isus:

„Židovi su me smatrali najvećim zločincem onoga vremena i evo kako su sa mnom postupali“ --


1. Oni mi svezaše noge užetom i vukli su me niz kamenite stepenice u smrdljivi podrum, pun nečistoće;

2. Skinuše mi haljine i boli su me željeznim šiljcima;

3. Stegnuše mi tijelo konopom, vukoše me po tlu i bacahu me od zida do zida;

4. Objesiše me na drvenu gredu uzlom koji je popuštao sve dok se nisam poskliznuo i pao na zemlju. Isprebijan tim mučenjem plakao sam krvavim suzama;

5. Pričvrstili su me na kolac i izbadali su mi tijelo različitim oružjem. Bacali su na me kamenje i palili me plamenim žeravicama i bakljama;

6. Boli su me šilom i pijukom, oštrim kopljem, razdirali su me i skidali s mog tijela kožu, meso i žile;

7. Privezali su me za stup i učiniše da sam morao stajati bosih nogu na usijanom komadu metala;

8. Okruniše me željeznom krunom i svezaše mi oči krpama gadno nečistim;

9. Posjedoše me na stolicu pokrivenu šiljatim čavlima, koji su iskopali duboke rupe na mom tijelu;

10. Oni su izlili na moje rane tekuće olovo i smolu, i nakon te torture prignječili su me na stolicu punu čavala, tako da su čavli prodirali sve dublje u moje meso;

11. Da me osramote i izmuče oni su utiskivali igle u rupice moje iščupane brade;

12. Oni me baciše na jedan križ i svezaše me tako čvrsto da nisam mogao više disati;

13. Kako sam ležao na zemlji, oni su mi gazili po glavi i jedan od njih stavivši svoju nogu na moja prsa zarinuo mi je kroz jezik jednu bodlju iz moje krune;

14. Oni su mi nalili u usta najogavnije izmete vrijeđajući me najbestidnijim pogrdama;

15. Svezaše mi ruke na leđa i tjerali me izvan zatvora da hodam, udarajući me šibama;


Kad je Isus objavio sestri Mariji Magdaleni te patnje prije toga nepoznate, dodao je riječi:

„Moja kćeri, želim da sve ljude upoznaš s tim tajnim mukama, da svaka od tih tortura bude čašćena. Svakome od onih koji će mi svaki dan prinijeti s ljubavlju jednu od tih muka i koji će gorljivo moliti slijedeću molitvu, bit će na dan suda dana kao nagrada vječna slava“.

MOLITVA (svakodnevna)

Gospodine moj i Bože moj!
Imam stalnu volju da Te častim s petnaest tajnih muka i
s Tvojom prolivenom dragocjenom Krvlju.
Koliko ima zrna pijeska u moru,
koliko zrna žita u polju,
koliko vlati trava na livadama,
koliko plodova u voćnjacima,
koliko lišća na drveću,
koliko cvjetova u vrtovima,
koliko zvijezda na svodu nebeskom,
koliko anđela na Nebu,
koliko stvorova na Zemlji;
tisuću puta toliko,
o Gospodine Isuse, koji si predostojan ljubavi,
tisuću puta toliko budi slavljen, hvaljen i čašćen,
Ti sam,
Tvoje Presveto Srce,
Tvoja dragocjena Krv,
Tvoja Božanska Žrtva za čovječanstvo,
Presveti Sakrament oltara,
Presveta Djevica Marija,
devet slavnih korova anđeoskih i blažena četa svetaca!
Neka im bude dana slava, hvala i čast od mene samoga,
od svih ljudi, sada i uvijek kroz vječne vjekove!

Želim isto toliko puta, predragi Isuse, da Ti zahvalim, da
Ti služim i da Ti ugodim, da Ti zadovoljim za sve uvrede
što su Ti nanesene i da budem Tvoj tijelom i dušom.
Hoću isto toliko puta pokajati se za svoje grijehe i
moliti za oproštenje Tebe, Boga svoga, da oprostiš i
da se smiluješ.
Želim isto tako da prinesem Tvoje zasluge beskrajne
Vječnom Ocu kao naknadu za svoje krivice i grijehe i za
svoje zaslužene kazne.
Čvrsto sam odlučio promijeniti svoj život i molim Te da
zadnja ura moga života bude sretna i u miru.
Hoću, također, moliti za oslobođenje siromašnih duša u
čistilištu.
Želim obnavljati ovu pohvalu ljubavi i zadovoljštine
svakog sata dana i noći, sve do posljednjeg trena svoga
života.
Molim Te, predobri i preljubezni Isuse, da potvrdiš u Nebu
moju najiskreniju želju.
Ne dopusti da bude uništena ni od ljudi ni od Sotone!
Amen!

Ovu pobožnost odobrila je Sveta kongregacija za širenje vjere (De propaganda fide), te odobrio i preporučio papa Klement XII. (Pontifikat 1730.-1740.).

Napomena:
Kako bi lakše zapamtili koja muka je na redu, u svakodnevnom prinošenju jedne od muka, najbolje je pratiti datum.
1. dana u mjesecu razmatramo 1. muku, 2. dana razmatramo 2. muku itd.
Od 16. dana u mjesecu počinjemo opet s 1. mukom (16 = 1. muka), (17 = 2. muka ), (18 = 3),
(19 = 4) itd.

-----------
Vlasnik web stranice www.priluka-livno.blogspot.com zahvaljuje izdavaču Helmut Posch sen. za odobrenje za tiskanje Die geheimen Leiden unseres Herrn Jesus Christus na hrvatskom jeziku i postavljanje istih na web stranice. Također se zahvaljujemo i umjetnici koja je naslikala slike gospođi  Maria Teresa Ridmann-Zagheti iz Prata di Pordenone (Italia).

15 tajnih mučenja možete preuzeti u pdf formatu: Ovdje

Categories: