Priluka


SEDMI DAN

Bog voli vesela darivatelja
“Da unese radost u našu dušu, dobri Bog nam je dao sama sebe... Radost nije samo stvar temperamenta. U služenju Bogu i ljudima, to je uvijek težak zahtjev; i baš zato moramo nastojati zadobiti radost i truditi se da raste u našim srcima. Radost je molitva. Radost je snaga. Radost je ljubav. Radost je mreža ljubavi kojom možeš uloviti mnogo duša. Bog ljubi radosna darivatelja. Najviše daje onaj koji daje s radošću. Ako u poslu imaš poteškoća, pa ih prihvaćaš radosno, uz veliki osmijeh, ljudi će u tome, kao i u svim drugim stvarima, vidjeti tvoje dobro djelo i slaviti Oca. Najbolji način kojim ćeš iskazati zahvalnost Bogu i ljudima jest da sve prihvaćaš s radošću. Radosno srce je srce koje izgara od ljubavi.”
“Bez radosti nema ljubavi, a ljubav bez radosti nije prava ljubav. I zato moramo takvu ljubav i takvu radost donositi u današnji svijet.”
“Radost je bila i Gospina snaga. Ona je bila prva Misionarka Ljubavi. Ona je prva fizički primila Isusa i ponijela Ga drugima; i pohitila je. Samo radost joj je mogla dati takvu snagu da pohiti i da služi.”

Misao dana: “Radost je znak jedinstva s Bogom, znak Božje prisutnosti. Radost je ljubav, ona prirodno proizlazi iz srca koje izgara od ljubavi.”

Moli za milost da ljubiš s radošću i da tu radost podijeliš sa svakim koga sretneš. 
Molitva svetoj Majci Tereziji: Sveta Terezijo iz Kalkute, ti si dopustila da se Isusova žeđajuća ljubav na križu rasplamsa u tebi kao gorući plamen ljubavi i tako si postala svima svjetlom Njegove Ljubavi.
Izmoli od Isusova Srca (spomenuti svoju nakanu)..,
pouči me kako ću se potpuno predati Isusu čitavim svojim bićem, tako da i moj život širi Njegovo svjetlo i ljubav drugim ljudima.
Prečisto Srce Marijino, uzroče naše radosti, moli za nas!
Sveta Terezijo iz Kalkute, moli za nas!


IŽARIVATI KRISTA

Dragi Isuse,
pomozi mi da posvuda širim
miomiris Tvoje Ljubavi.
Preplavi mi dušu svojim duhom
i svojim životom.
Prožmi cijelo moje biće,
tako da moj život
bude samo odsjaj Tvoga života.
Obasjaj me svojim svjetlom,
da svatko koga sretnem
osjeti Tvoju prisutnost
u mojoj duši.

Neka podigne pogled
i ne vidi mene,
nego samo tebe, Isuse!
Ostani sa mnom,
da svijetlim kao Ti,
i da postanem svjetlo drugima.

To će svjetlo, Isuse,
dolaziti od Tebe,
a ne od mene;
Ti ćeš preko mene
svijetliti drugima.

Daj da te slavim
onako kako ti najviše voliš –
obasjavajući ljude oko sebe.
Daj da te propovijedam
bez propovijedanja,
ne riječima nego primjerom,
privlačnom snagom,
ljubaznim utjecajem svojih djela,
očitom puninom ljubavi
kojom moje srce gori za Tebe.
Amen.