Priluka


PETI DAN

Imaj slijepo povjerenje u Isusa
“Uzdaj se u dobroga Boga koji nas ljubi, koji se za nas brine, koji sve vidi, sve zna i koji može učiniti sve za moje dobro i za dobro duša.”
“Ljubi Ga s pouzdanjem, ne gledajući unatrag, bez straha. Potpuno se predaj Isusu. On će po tebi učiniti velika djela, samo ako budeš puno više vjerovao u Njegovu ljubav nego u svoju slabost. Vjeruj u Njega, uzdaj se u Njega slijepim i potpunim pouzdanjem, jer On je Isus.”
“Isus se nikad ne mijenja... Uzdaj se u Njega s ljubavlju, uzdaj se u Njega radosno i veselo i uvijek vjeruj da je On Put k Ocu, da je On svjetlo u ovom svijetu tame. ”
“U iskrenosti srca moramo biti kadri podići pogled i reći: “Sve mogu u Onome koji me jača.” Ova izjava sv. Pavla daje nam samopouzdanje da svoj posao – ili bolje rečeno Božji posao – vršimo dobro, učinkovito, čak savršeno, s Isusom i za Isusa. Također budi uvjeren da sam po sebi ne možeš ništa učiniti, ništa imati osim grijeha, slabosti i bijede, i da si sve darove, koje imaš po prirodi i po milosti, dobio od Boga.”
“I Marija je iskazala potpuno povjerenje u Boga kad je prihvatila da On raspolaže s njom u svome planu spasenja, usprkos njezinoj neznatnosti, jer je ona znala da Onaj koji je moćan može učiniti velike stvari u njoj i po njoj. Ona je povjerovala. Kazala Mu je jednom “da” i – gotovo. Nikada nije posumnjala.”

Misao dana: “Povjerenje u Boga može sve učiniti. Bog treba našu prazninu i malenost, a ne našu puno.”

Moli za milost da dobiješ nepokolebljivo povjerenje u Božju snagu i ljubav prema sebi i svim ljudima. 

Molitva svetoj Majci Tereziji: Sveta Terezijo iz Kalkute, ti si dopustila da se Isusova žeđajuća ljubav na križu rasplamsa u tebi kao gorući plamen ljubavi i tako si postala svima svjetlom Njegove Ljubavi.
Izmoli od Isusova Srca (spomenuti svoju nakanu)..,
pouči me kako ću se potpuno predati Isusu čitavim svojim bićem, tako da i moj život širi Njegovo svjetlo i ljubav drugim ljudima.
Prečisto Srce Marijino, uzroče naše radosti, moli za nas!
Sveta Terezijo iz Kalkute, moli za nas!


IŽARIVATI KRISTA

Dragi Isuse,
pomozi mi da posvuda širim
miomiris Tvoje Ljubavi.
Preplavi mi dušu svojim duhom
i svojim životom.
Prožmi cijelo moje biće,
tako da moj život
bude samo odsjaj Tvoga života.
Obasjaj me svojim svjetlom,
da svatko koga sretnem
osjeti Tvoju prisutnost
u mojoj duši.

Neka podigne pogled
i ne vidi mene,
nego samo tebe, Isuse!
Ostani sa mnom,
da svijetlim kao Ti,
i da postanem svjetlo drugima.

To će svjetlo, Isuse,
dolaziti od Tebe,
a ne od mene;
Ti ćeš preko mene
svijetliti drugima.

Daj da te slavim
onako kako ti najviše voliš –
obasjavajući ljude oko sebe.
Daj da te propovijedam
bez propovijedanja,
ne riječima nego primjerom,
privlačnom snagom,
ljubaznim utjecajem svojih djela,
očitom puninom ljubavi
kojom moje srce gori za Tebe.
Amen.