Priluka


"DJEVICA MARIJA U KRALJEVSTVU BOŽANSKE VOLJE"
"Od Luise Piccarrete, male kćeri Božanske Volje"


"KNJIGA NEBA"

Poziv stvorenju da se vrati Radu, Mjestu i Svrhi poradi koje je od Boga stvoreno Luisa Piccarreta "Mala kći Božanske Volje"



MAJČINSKI POZIV KRALJICE NEBA U KRALJEVSTVO BOŽJE VOLJE

Najdraža djeco, osjećam neodoljivu potrebu da siđem s Neba da vas posjetim kao vaša Majka. Ako mi obećate ljubav kao prava moja djeca i prisegnete na vjernost, vazda ću biti s vama, skrita u vašim dušama, kao vaš učitelj, vaš primjer, uzor i vaša najnježnija Majka.

Silazim s Neba zovući vas da uđete u Kraljevstvo vaše Majke, naime, u Kraljevstvo Božanske Volje. Kucam na vrata srdaca jer želim da ih Meni otvorite. Jeste li svjesni da vam vlastitim rukama donosim na dar ovu Knjigu? Nudim vam je s majčinskom brižnošću, tako da vi, kada je pročitate, naučite kako se živi nebeskim životom, a ne više zemaljskim.

Djeco moja, ovo je zlatna Knjiga. Dok ste ovdje na zemlji ona će biti vaše duhovno bogatstvo i vaša sreća. U njoj ćete naći izvor svakog dobra. Ako ste slabi, postat ćete jaki; ako ste na kušnji, pobijedit ćete kušnje koje vam dolaze u susret, ako ste pali u grijehu, osjetit ćete snažnu i milostivu ruku koja vas podiže. Ako ste žalosni, naći će te utjehu, ako vam je hladno, ogrijat ćete se; ako ste gladni, okusit ćete probranu hranu Božanske Volje. I s njom nikada nećete u ničemu oskudijevati. Nikada nećete biti sami jer će vaša Majka biti vaša draga suputnica. Svom majčinskom pažnjom ispunit ću svoje obećanje da vas učinim sretnim. Ja, koja sam Nebeska Carica, brinuti ću se o svakoj vašoj potrebi, samo ako pristanete živjeti u jedinstvu sa Mnom.

Kad biste samo znali koliko čeznem, gorljivo uzdišem i kako lijem suze za svoju djecu! Kad biste samo znali kako izgaram od želje da poslušate moj Nebeski nauk i naučite živjeti u skladu s Voljom Božjom!

U ovoj Knjizi otkriti ćete čuda. Naći ćete Majku koja vas toliko voli da je žrtvovala svojega Ljubljenoga Sina kako biste vi mogli živjeti onakvim životom kakvim je Ona na zemlji živjela.

Ah, nemojte me rastužiti; ne odbijajte me. Primite ovaj dar koji dolazi s Neba i koji vam nosim i izrazite dobrodošlicu mojemu dolasku i mojemu nauku. Znajte da ću obići cijeli svijet; doći do svakog čovjeka, u svaku obitelj i vjersku zajednicu. Proći ću kroz sve narode, sve klase; i ako bude potrebno nastavit ću svoj obilazak sve dok ne okupim oko sebe moj narod, kome ću biti Kraljica. Kao Majka, okupila sam svoju djecu koja će poznavati Volju Božju i i dati joj da posvuda vlada.

Objasnila sam vam nakanu ove Knjige. Oni koji je pozdrave s ljubavlju biti će prvi sretnici koji pripadaju Kraljevstvu Božanske Volje. I njihova ću imena upisati zlatnim slovima u svome Majčinskom Srcu.

Razumijete li, djeco moja? Ona ista, beskrajna Božja Ljubav koja je Meni odredila mjesto u Otkupljenju za silazak Vječnoga Svijeta na zemlju, opet me zove na poprište i dodjeljuje mi tešku zadaću, uzvišen nalog, da okupim na zemlji djecu Kraljevstva Božanske Volje. Stoga, sa svom Majčinskom brigom i dobrotom, prihvaćam se zadaće da vam pripremim put koji će vas dovesti u to sretno Kraljevstvo.

Poradi ove nakane ja ću vas uputiti u uzvišen nebeski nauk. I konačno, naučiti ću vas novim i posebnim molitvama kojima ćete obvezati nebesa, sunce, sav svijet, Moj vlastiti život kao i život mojega Sina i sva djela Svetaca, da u vaše ime traže od Boga uspostavljanje Divne Vladavine Božanske Volje.

Ove su molitve najsnažnije jer zazivaju sam Božanski Čin. Pomoću njih stvorenja će osvojiti i pridobiti Boga. Osnaženi ovakvom podrškom, vi ćete ubrzati dolazak Njegova sretnoga Kraljevstva, a sa Mnom ćete postići da se vrši Božanska Volja na zemlji kao na Nebu, po Volji Gospodina Boga.

Veselite se, djeco moja; pružite mi to zadovoljstvo i ja ću vas blagosloviti.


**********************************