Priluka

KNJIGA ŠESTA - 48. poglavlje
 
Krist se uspoređuje s liječnikom koji priprema ljekovit i vrlo sladak napitak i koji je spreman dati napitak božanske slatkoće svima koji ga žele u ljubavi. Ovaj napitak kušaju oni kosi su zdravi u duhu i uživaju u njemu. No oni koji su duhovno bolesni, ne snalaze zadovoljstvo u kušanju Božjeg Duha.

Krist reče zaručnici: „Ja sam kao dobar liječnik koji priprema sladak lijek i kojem hitaju svi koji ga vole jer znaju da je njegov napitak sladak. Oni pak koji uživaju u njegovoj slatkoći i misle da je sladak, neprestano posjećuju liječnikovu kuću; oni pak koji prema napitku osjećaju uznemiravanje, bježe od njega. Jednako tako je i s duhovnim napitkom koji je Duh Sveti. Jer Duh Sveti je sladak za kušanje i vodi jačanju svih udova i prodire u srce da bude veselo protiv kušnji. Ja, Bog, ovaj sam liječnik i priprematelj slatkoće koji je spreman dati svoj napitak svima koji ga žele s ljubavlju. Tko nema volju ostati u grijehu, već nakon što je kušao moj napitak odmah se raduje piti ga, on je zdrav i spreman primiti moj napitak. Tko međutim ima volju ostati u grijehu, nema želju imati Božji Duh.“

Categories: